28.11.2016

דרכים לשיווק אולם אירועים

שיווק אולם אירועים
הארץ מלאה באולמות אירועים והתחרות ביניהם קשה, מסיבה זו חשוב שכל אולם אירועים ישקיע במאמצי שיווק. אך כיצד עושים זאת? האמת שבשביל לשווק אולם אירועים צריך קודם כל לשכוח שאתם בעלי האולם (או היחצ״נים שלו) ולנסות לרגע לחשוב בתור מי שמחפש אולם אירועים. היכנסו לראש של מי שמחפש מקום למסיבת בר מצווה, חתונה או כל אירוע אחר. אם תחשבו כמו מי שרוצה לארגן אירוע תוכלו לראות בבירור מהם הצעדים שהוא נוקט וכך תדעו להיכן לכוון את מאמצי הפרסום.

בימינו מי שרוצה לארגן אירוע נעזר כמעט באופן בלעדי ברשת האינטרנט וזהו המקום שבו כדאי להשקיע את מאמצי השיווק. להלן שתי דרכים שבהם אנשים מחפשים מקום לאירוע:

חיפוש בגוגל - אנשים מריצים חיפושים בסגנון ״מקום לחתונות קטנות״, ״אולם אירועים במרכז״… על פי המאפיינים של האולם שלכם תוכלו להחליט באילו מילות מפתח להתמקד ולנהל קמפיין ממומן בגוגל על מנת להביא תנועה לאתר של המקום. לא רק קמפיין ממומן, גם קידום אורגני על פי אותן מילות המפתח הוא דבר חשוב וקריטי.

פורטל אירועים - באינטרנט תוכלו למצוא כמה אתרים ישראליים הקשורים לאירועים או לנישה מסוימת של אירועים. אלו הם אתרים מוכרים ויש לוודא שאולם האירועים שלכם מופיע שם. המקום שלכם יכול להופיע שם במסגרת אינדקס, במסגרת כתבות וגם בתור פרסומות שעליהם שילמתם. פורטלים אלו הם חשובים מאוד מכיוון שהם מופיעים במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש באינטרנט. לדוגמא: פורטל אירועים איוונט4יו

אלו הם הדברים הבסיסיים ביותר שיש לעשות אך במקביל יש צורך באתר אינטרנט המציג את המקום. אתר אינטרנט מעוצב היטב וכולל תמונות צבע הוא דבר חשוב. זוהי ההזדמנות שלכם להרשים את הלקוחות. יתכן שהם שמעו על המקום ואז חיפשו באינטרנט על מנת להתרשם אך גם יתכן שהם הריצו חיפוש כללי בגוגל של אולמות אירועים. קידום ממומן וקידום אורגני יכול להביא תנועה של גולשים אל האתר שלכם אך אתכם מעניינים אחוזי ההמרה. על מנת לקבל אחוזי המרה גבוהים עליכם לטפח את התדמית של המקום ולצורך כך תוכלו להשתמש ברשתות החברתיות. הקימו דף פייסבוק ופרסמו תמונות איכותיות המציגות את המקום באופן חיובי. נסו להתברג לכתבות בנושא ואם צריך השתמשו בכתבות פרסומיות, כמו לדוגמה הכתבה הזו בדה מרקר על אולמות אירועים מומלצים בתל אביב.

כמו כן מומלץ לשמור על קשר עם כל לקוח שערך אירוע ואפילו לקוח שרק התעניין. השתמשו בניוזלטר תקופתי. כך תישארו במודעות של הלקוחות ויתכן שהם ימליצו עליכם לחברים או יחזרו לקיים אירוע באותו המקום.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה