10.5.2018

קידום ביטויים תחרותיים - כיצד נעשה זאת נכון

קידום ביטויים תחרותיים
קידום אתרים הוא אחד מתחומי השיווק החמים ביותר כבר כמה שנים ונראה שהוא כאן בכדי להשאר. האינטרנט שינה את פני המציאות שלנו וזה נוגע לכמעט כל אספקט בחיים. גם את עולם הצרכנות, הפרסום והשיווק הוא שינה ללא היכר. אנחנו רואים שבאופן קבוע האינטרנט נוגס בעוגת הפרסום בחלקים הולכים וגדלים בהתאמה, יותר ויותר תקציבים מוזרמים אל האינטרנט והוא הופך לשחקן בולט ומרכזי במפת התקשורת על כל סוגי, בארץ ובעולם.

בין כלל הבשורות שהביא עימו האינטרנט אל עולם התקשורת, הוא פתח ערוץ רב עצמה לכלל המשווקים והמפרסמים, ביניהם גם עסקים קטנים ובינוניים ויצר הזדמנויות חדשות שלא היו כמותן. קידום אתרים הוא כלי חשוב ביותר גם לשחקנים הגדולים, אבל גם לכל השאר, שנמצאים בקטגוריות אחרות. קידום ביטויים תחרותיים כמו כרטיסים להופעות, ביטוח רכב או מוצרים לתינוק הופך את המשימה למאתגרת יותר, אבל לא בהכרח ליקרה יותר.

בשונה מפרסום מסורתי בו יש חסם כניסה משמעותי למדי והוא מתמקד בתקציבים מאד גדולים, בקידום אתרים תקבלו מחיר הוגן ונגיש במיוחד, גם אם אתם רוצים לקדם ביטוי תחרותי כמו כרטיסים להופעות.

טיפים שכדאי לקחת בחשבון

גם אם אתם עובדים עם חברה לקידום אתרים ועל אחת כמה וכמה אם אתם מחליטים להסתער על ההרפתקאה ולקדם את האתר שלכם בעצמכם, יש לנו כמה טיפים חשובים שיתמכו בתהליך ויסיעו לממש את מלוא הפוטנציאל שעומד לרשותכם.


  • התאזרו בסבלנות. רומא לא נבנתה ביום אחד. קידום ביטויים תחרותיים, לבטח כאשר מדובר על ביטוי כמו כרטיסים להופעות הוא תהליך שלוקח זמן. המתחרים שלכם, שכבר תפסו פוזיציות לא מתכוונים לוותר עליהם ללא מאבק. זיכרו, זאת ריצת מרתון וסביר שיקח כמה חודשים טובים ולעיתים אף שנה עד שתתחילו לראות תוצאות.
  • תוכן הוא המלך. ככל שעובר הזמן, המשקל שאותו הוא מקבל הולך וגדל. מנועי החיפוש משפרים כל הזמן את האלגוריתמים, בכדי שיתאפשר להם למדוד את איכות התוכן. היום כבר לא מספיק שהתוכן יהיה קיים, היום חשוב שהוא יהיה איכותי ובעל ערך לגולש. השקיעו בתוכן כמה שיותר. השקיעו לא רק בתוכן שנמצא באתר עצמו אלא גם בתוכן שנמצא מחוץ לו.
  • תבנו רשת קישורים איכותית. ככל שהאתרים שאתם מחוברים אליהם, והם אליכם איכותיים יותר, כך האתר ידורג טוב יותר. מנועי החיפוש מתייעלים לכיוון האיכות וראוי שגם המקדמים יישרו קו, זה בסופו של דבר ישרת את כולנו.


עיבדו בשיטתיות. אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה בקידום אתרים ובקידום ביטויים תחרותיים בפרט הוא העקביות של העבודה. אתם לא חייבים להיות כל הזמן בתפוקה מקסימלית, אבל כל פער שתייצרו שבמהלכו לא תהיה פעילות, הדירוג שלכם יחלש והמיקום שכבר הצלחתם להגיע אליו יפגע.



אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת Smart-SEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה