10.5.2018

סרטי תדמית - בשביל מה?

סרטי תדמית הם בעלי חשיבות רבה לארגונים ולחברות שונות וזאת מפני שהם פעמים רבות מייצרים את הרושם הראשוני המתקבל על ידי לקוחות פוטנציאליים או משקיעים. מכיוון שכך, חברות רבות כיום בוחרות לשלב את סרטי התדמית כחלק מהותי ובלתי נפרד מהמערך השיווקי שלהן. סרטים אלה מחזקים את התדמית של החברה בקרב עובדי החברה ומשפרים את תדמיתה בקרב הציבור הרחב.

סרטי תדמית לקידום מכירות

חברות רבות בוחרות להפיק סרטי תדמית כדי להגדיל את המכירות של מוצרים או שירותים קיימים. סרטי תדמית מסוג זה, מתאימים בעיקר לעסקים שפונים לציבור הרחב אשר מציעים מוצר או שירות חד-פעמי. מומלץ לעסקים להשתמש בסרטי התדמית לקידום מכירות במיוחד כאשר הם פועלים בזירה עסקית תחרותית ואגרסיבית, המתאפיינת במספר רב של ספקים ומתחרים.
סרטי תדמית לקידום מכירות מסייעים למשוך את תשומת הלב של הציבור והם מציגים לו בבהירות ובפשטות את הערך הנוסף של המוצר. ניתן באמצעותו להדגיש לדוגמא את יתרונו היחסי של המוצר אל מול מתחריו-   מחיר תחרותי, שירות יעיל או זמינות- ולהבליט את יתרונותיו של המוצר אל מול החלופות בשוק.


סרטי תדמית עסקיים

סרטי תדמית עסקיים מיועדים ליצור חיבור וקשר רגשי בין הלקוחות הפוטנציאליים לבין העסק. המטרה העיקרית בהפקתם היא לבנות אמון בעסק, במוצריו או בשירותיו וזאת כדי לשפר את הסיכויים לקיום עסקה ראשונה, ובהמשך גם לקיום עסקאות חוזרות. סרטי תדמית עסקיים צריכים לפנות לקהל היעד הממוקד ולמקד את המסרים שבהם לאותו הקהל.
סרטים מסוג זה מתמקדים בעיקר בהצגת המוצרים או השירותים של העסק וכן בהצגת האנשים שעומדים מאחורי העסק. בנוסף לזאת, הסרטים יעניקו תשומת לב רבה להצגת הערך הרב שיש במוצרים או בשירותים ללקוח וידגישו את יתרונם ביחס למתחריהם. כל אלה מסייעים ליצור חיבור רגשי אישי עם הלקוח ומעודדים את מחויבותו לעסק.


סרטי תדמית למשקיעים

סוג נוסף של סרטי תדמית הם סרטי התדמית למשקיעים. המטרה העיקרית של סרטים אלה היא לסייע לעסק בגיוס ממון להרחבתו או לצורך הצגת ערכו ומעמדו למשקיעים קיימים. במקרה זה, קהל היעד הוא קהל המשקיעים הקיימים או הפוטנציאלים ולכן הסרט צריך להדגיש את הפוטנציאל העסקי של העסק, את יכולת צמיחתו, את צוות ההנהלה של העסק ואת יכולתם לממש את הפוטנציאל העסקי שלו.

סרט תדמית למשקיעים צריך לכלול גם את הצגת קווי המוצרים הקיימים, את יתרונם היחסי ואת מעמדם התחרותי בשוק. הוא צריך להציג גם את תוכנית הצמיחה הצפויה של העסק ואת הפוטנציאל העסקי שלו לטווח ארוך. סרט תדמית למשקיעים צריך להיות אם כן ממוקד, ישיר ולשדר אמינות.

לסיכום,

סרטי תדמית לעסקים עונים על צרכים שונים ולכן כל עסק נדרש להגדיר מראש את צרכי העסק ואת קהל היעד אליו מופנה הסרט. סרט תדמית שבנוי כהלכה ומצליח לפנות לקהל היעד הנכון יבטיח את השגת המטרה הרצויה ביעילות ובמהירות. הוא עשוי להוסיף במידה רבה לאטרקטיביות האתר ולמשוך אליו לקוחות חדשים שיבחרו לבצע בו פעולות כמו רכישת מוצרים או רישום באתר, ולא בכדי הוא משמש כיום ככלי שיווקי מועדף ונפוץ בקרב עסקים רבים, גדולים כקטנים.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת Smart-SEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה