אם אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס ודאי תהיתם כיצד גוגל מחליטה על סדר תצוגת המודעות שלכם!
לפרטים נוספים ושאלות שלחו מייל: shaharazar@gmail.com
או גלשו: www.smartseo.co.il
בהצלחה !
אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.
שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .
ad rank formula google adwords infographic |
כיצד גוגל מחליטה על דירוג המודעה שלך בפרסום בגוגל אדוורדס?
המכפלה בין 2 הפרמטרים, ציון איכות X עלות מקסימלית לקליק, היא שקובעת את דירוג המודעות (Ad Rank) שלך בתוצאות החיפוש של גוגל:
Quality Score x Max CPC = Ad Rank
- ציון איכות (Quality Score) – ציון בין 1 ל-10 שגוגל נותנת לכל מילת מפתח במסע הפרסום. ציון האיכות מורכב משלושה פרמטרים: שיעור הקלקה (CTR) על המודעה , רלוונטיות המודעה ואיכות דף נחיתה.
- עלות מקסימלית לקליק (Max CPC ) – תכלס' כמה כסף אתם שמים על המילה הנתונה.
המפרסם שלו דירוג מודעה (Ad Rank) גובה יותר יופיע גבוה יותר בתוצאות אדוורדס בגוגל.
לפרטים נוספים ושאלות שלחו מייל: shaharazar@gmail.com
או גלשו: www.smartseo.co.il
בהצלחה !
אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.
שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה