20.11.2012

איך נקבע דירוג מודעה ב- Google AdWords

אם אתם מפרסמים בגוגל אדוורדס ודאי תהיתם כיצד גוגל מחליטה על סדר תצוגת המודעות שלכם!

ad rank formula google adwords infographic
ad rank formula google adwords infographic

כיצד גוגל מחליטה על דירוג המודעה שלך בפרסום בגוגל אדוורדס?

המכפלה בין 2 הפרמטרים, ציון איכות X עלות מקסימלית לקליק, היא שקובעת את דירוג המודעות (Ad Rank) שלך בתוצאות החיפוש של גוגל:
Quality Score x Max CPC = Ad Rank
  1. ציון איכות  (Quality Score) – ציון בין 1 ל-10 שגוגל נותנת לכל מילת מפתח במסע הפרסום. ציון האיכות מורכב משלושה פרמטרים: שיעור הקלקה (CTR) על המודעה , רלוונטיות המודעה ואיכות דף נחיתה.
  2. עלות מקסימלית לקליק (Max CPC ) – תכלס' כמה כסף אתם שמים על המילה הנתונה.

המפרסם שלו דירוג מודעה (Ad Rank) גובה יותר יופיע גבוה יותר בתוצאות אדוורדס בגוגל.




לפרטים נוספים ושאלות שלחו מייל: shaharazar@gmail.com
או גלשו: www.smartseo.co.il

בהצלחה !


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה