16.12.2012

מדריך גוגל פלוס -Google plus


גוגל פלוס נולדה ביוני 2011, היא אומנם רשת חברתית (כמו לדוגמא פייסבוק) אך הרבה יותר מרק רשת חברתית היא בעצם שכבה שמרכזת את כל (כמעט) הפעילות שלך במוצרי גוגל תחת מקום אחד. השימוש בגוגל פלוס הוא חינמי לחלוטין ויש לה אפליקציה מוצלחת ביותר למוביייל. נראה שגוגל פלוס כאן  להישאר!!!

מעט סטיסטיקה על גוגל פלוס במהלך השנה הראשונה של פעילות, יותר מ-500 מיליון משתמשים נרשמו לגוגל פלוס ומתוכם מעל 135 מיליון משתמשים באופן חודשי. בתוך 5 חודשים נפתחו מעל 1 מיליון דפי מותגים/עסקים בגוגל פלוס.

לאחרונה נוספו 2 פיצ'רים חדשים כגון "אירועים" ו"קהילות". הראשון נותן לייצר הזמנה לאירוע – דף עם פרטי האירוע, כתובת, טלפון, תמונות ומידע כללי ולשתף אותו כמובן ברשת. אגב אם מישהו מאשר הגעה לאירוע זה מסוכרן באופן אוטומטי google calendar של אותו משתמש.

הפיצ'ר השני הוא "קהילות" זה בעצם מה שאתם מכירים מפייסבוק בתור "קבוצות" מתחם דיון בכל נושא שבעולם. נכון להיום כל משתמש ראשי לפתוח קהילה ולהזמין אליה משתמשים. לדוגמה - קהילת קידום אתרים מקצועי

מצגת משוקעת של גוגל על דפי גוגל פלוס לעמותות - לחץ כאן.

כיצד פותחים פרופיל ומתחילים להשתמש בגוגל פלוס?


  • שלב ראשון : היכנס לאתר גוגל פלוס והיכנס עם פרטי חשבון ה- Gmail  שלך.
  • שלב שני: במהלך הכניסה הראשונה שלך תצטרף להגדיר את הפרופיל שלך – שם, תמונת פרופיל, תיאור של מספר משפטים, דרכים ליצירת קשר, השכלה, באילו אתרים/בלוגים אתה כותב ועוד...

    בסרטון כיצד להגדיר את הפרופיל שלך בגוגל פלוס?


  • שלב שלישי: התחל לעקוב אחר חברים בגוגל פלוס. בגוגל פלוס ישנם "מעגלים" (circles) כאשר לכל מעגל אתה יכול לקבוע את שמו, ומצרף אנשים שמתאימים למעגל הזה. למה זה טוב? בשלב הבא תוכל לשתף מידע רק למעגל ספציפי. למשל אתה מעוניין לשתף תמונה מפשחתית רק עם למעגל המשפחתי ולא ציבורי לכולם!

עוד מידע על מציאת חברים ברשת והמעגלים תמצאו בסרטונים





אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה