26.9.2012

תיכנון קמפיין פרסום בגוגל Google AdWords


תיכנון קמפיין PPC:

1. זיהוי משתמש מטרה - הגדרת המטרה – מה אני מוכר ולמי?

  • הגברת מודעות למותג
  • חינוך שוק
  • מתן שירות
  • השגת לידיים איכותיים
  • מכירת מוצר

2. הגדרת מדדים-

  • עלייה בכמות המכירות
  • עלייה בכמות מבקרים באתר
  • התנסות חינם של המוצר
  • פנייה במייל
  • השתתפות באירוע

טיפים לניסוח מודעה:

  • ייחודיות 
  • בידול 
  • *קריאה לפעולה* 

חשוב לדעת - 81% מהגולשים מבצעים שאילת חיפוש בעלת יותר משתי מילים.

adwords maximum effect

"האפקט המקסימלי" - ספר הדרכה שנכתב ע"י גוגל, כיצד להפיק יותר ממסע הפרסום שלכם בגוגל אדוורדס?









אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה