האתר המצליח ביותר בתולדות האינטרנט הוא גוגל, מנוע חיפוש, שמאפשר למצוא מידע שמופיע באתרים אחרים ברחבי הרשת. יותר מ-90 אחוז מהגולשים בישראל משתמשים בגוגל באופן קבוע, והנתונים דומים גם ברוב המדינות האחרות בעולם. מנוע החיפוש השני בחשיבותו הוא בינג, השייך לחברת מיקרוסופט.
החשיבות הרבה של מנועי החיפוש, גורמת לכך שאתרים שמבקשים למשוך אליהם גולשים, צריכים להשקיע מאמץ רב כדי לתפוס מקומות גבוהים בתוצאות החיפוש. ככל שאתר מדורג גבוה יותר, כך הסיכויים שלו למשוך גולשים אליו, גבוה יותר. חלק מהאתרים בוחרים להשקיע כסף רב במודעות בתשלום, שיש להן אפקטיביות רבה, אך במחיר גבוה. שיטה אחרת היא להשקיע בשירותי חברת קידום אתרים מקצועי, שמסייע לאתר בקידום אורגני – ומביא אותו למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש הרגילות, שאינן בתשלום.
קידום אתרים הוא אחת השיטות היעילות ביותר לשיווק באינטרנט. בהשקעה קטנה, ניתן לייצר תנועה גדולה וקבועה של גולשים המגיעים לאתר – ונחשפים להצעות השיווקיות שלו.
כיצד בעצם נעשה קידום אורגני? המיקום של האתרים בתוצאות החיפוש של גוגל נקבע לפי אלגוריתם מיוחד שמשקלל מאות פרמטרים שונים, כדי לקבוע איזה אתר מתאים יותר לשאילתת החיפוש שביצע הגולש. כדי לתפוס מקום טוב בדירוג, יש לייצר דפים באתר, שעונים בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים של גוגל, בהתאם למילות החיפוש שמתאימות לאתר, ושעשויות לעניין את הגולשים הרלבנטיים.
קידום אורגני באינטרנט הוא מלאכה מורכבת, שעל מנת לבצע אותה בצורה הטובה ביותר יש צורך בידע רב ועדכני. על מנת לתפוס מיקומים טובים באתר יש צורך בבניית אתר נכונה ואיכותית, כך שהטקסטים שבו ייקראו בצורה הטובה ביותר על ידי גוגל. כמו כן יש צורך בכתיבת תוכן רב ואיכותי לאתר, ובבניית מערך קישורים חיצוני ופנימי, שכן כמות הקישורים לאתר היא פרמטר מרכזי מאוד בדירוג שלו.
קידום אתרים בגוגל הוא עבודה מתמשכת. גם לאחר השגת תוצאות איכותיות, יש להמשיך ולשפר את מעמדו של האתר לעומת מתחריו. בנוסף, יש לעקוב אחר השינויים בפרמטרים של גוגל ושאר מנועי החיפוש, ולבצע התאמות כל העת. כמו כן יש לעקוב אחר התוצאות כל העת בעזרת מערכות סטטיסטיקה, ההקלקות ולשפר את האתר בהתאם, כדי לשפר את תוצאות השיווק באינטרנט.
החשיבות הרבה של מנועי החיפוש, גורמת לכך שאתרים שמבקשים למשוך אליהם גולשים, צריכים להשקיע מאמץ רב כדי לתפוס מקומות גבוהים בתוצאות החיפוש. ככל שאתר מדורג גבוה יותר, כך הסיכויים שלו למשוך גולשים אליו, גבוה יותר. חלק מהאתרים בוחרים להשקיע כסף רב במודעות בתשלום, שיש להן אפקטיביות רבה, אך במחיר גבוה. שיטה אחרת היא להשקיע בשירותי חברת קידום אתרים מקצועי, שמסייע לאתר בקידום אורגני – ומביא אותו למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש הרגילות, שאינן בתשלום.
קידום אתרים הוא אחת השיטות היעילות ביותר לשיווק באינטרנט. בהשקעה קטנה, ניתן לייצר תנועה גדולה וקבועה של גולשים המגיעים לאתר – ונחשפים להצעות השיווקיות שלו.
כיצד בעצם נעשה קידום אורגני? המיקום של האתרים בתוצאות החיפוש של גוגל נקבע לפי אלגוריתם מיוחד שמשקלל מאות פרמטרים שונים, כדי לקבוע איזה אתר מתאים יותר לשאילתת החיפוש שביצע הגולש. כדי לתפוס מקום טוב בדירוג, יש לייצר דפים באתר, שעונים בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים של גוגל, בהתאם למילות החיפוש שמתאימות לאתר, ושעשויות לעניין את הגולשים הרלבנטיים.
קידום אורגני באינטרנט הוא מלאכה מורכבת, שעל מנת לבצע אותה בצורה הטובה ביותר יש צורך בידע רב ועדכני. על מנת לתפוס מיקומים טובים באתר יש צורך בבניית אתר נכונה ואיכותית, כך שהטקסטים שבו ייקראו בצורה הטובה ביותר על ידי גוגל. כמו כן יש צורך בכתיבת תוכן רב ואיכותי לאתר, ובבניית מערך קישורים חיצוני ופנימי, שכן כמות הקישורים לאתר היא פרמטר מרכזי מאוד בדירוג שלו.
קידום אתרים בגוגל הוא עבודה מתמשכת. גם לאחר השגת תוצאות איכותיות, יש להמשיך ולשפר את מעמדו של האתר לעומת מתחריו. בנוסף, יש לעקוב אחר השינויים בפרמטרים של גוגל ושאר מנועי החיפוש, ולבצע התאמות כל העת. כמו כן יש לעקוב אחר התוצאות כל העת בעזרת מערכות סטטיסטיקה, ההקלקות ולשפר את האתר בהתאם, כדי לשפר את תוצאות השיווק באינטרנט.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה