19.12.2013

עבירות דיוור אלקטרוני – מה הכוונה?

על מנת לנצל את יתרונותיו של הדיוור האלקטרוני, הנשלח אל כלל הלקוחות ומהווה אמצעי שיווקי יעיל במיוחד, חשוב לוודא שיפעל נכון, ובעיקר – יעיל. עבירות דיוור אלקטרוני הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מערכת דיוור. לא משנה עד כמה תוכנו של הדיוור יהיה אטרקטיבי, רלוונטי ויצירתי במיוחד, אם הוא לא יגיע אל יעדו, אל הכתובת הנכונה ואל הלקוח המתאים – הרי שלא תופק מכך תועלת ולא ניתן יהיה ליהנות מיתרונותיו.

עבירות דיוור אלקטרוני



מהי עבירות דיוור אלקטרוני

המונח "עבירות דיוור אלקטרוני" מתייחס להצלחתו של הדיוור. עסקים רבים טועים וחושבים כי שליחת הדיוור האלקטרוני מסתיימת בלחיצה על כפתור ה"שלח/SEND". אולם, בפועל, אין זה כך. קרוב לעשרה אחוזים מהנמענים אינם מקבלים כלל את הדיוור שנשלח להם, וקרוב למחציתם מקבלים אותו ישירות אל תיבת הספאם שלהם.

הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות. פעמים רבות הסיבה היא כתובת שגויה. בפעמים אחרות מדובר בבעיה טכנית זמנית, הגורמת לבעיית תקשורת ולהעברה שגויה. מערכות דיוור חכמות, במקרים מסוג זה, שומרות על ההודעות ומנסות לשלוח אותן במועד מאוחר יותר, לאחר תיקון התקלה. לעומת זאת, מערכות אחרות לא מאתרות את התקלה ולא שולחות את ההודעה שוב.

חשיבותה של עבירות הדיוור האלקטרוני

ישנה חשיבות רבה למידת עבירות הדיוור האלקטרוני. עבירות דיוור אלקטרוני מוצלחת מאפשרת לנצל את יתרונותיו הרבים של הדיוור וחושפת את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. הדיוור הוא אמצעי שיווקי מצוין, המגיע ישירות לכל לקוח ולקוח ומספק לו מידע רלוונטי ומיידי. העברה מוצלחת של הדיוור, מנצלת את יתרונותיו ומאפשרת התנהלות שיווקית תקינה. הדיוור הוא חלק בלתי נפרד מההתנהלות השיווקית. עסקים רבים משקיעים בכך זמן וגם לא מעט כסף. אולם, כשהמידע איננו מועבר כהלכה ולא מגיע ליעדו, הרי שכל זה יורד לטמיון.

כדי להימנע מכך, חשוב לבחור מערכת דיוור מתקדמת,יעילה ואיכותית, שתאפשר להעביר את הדיוור לכל רשימת התפוצה ותיידע את השולח במידה וישנה תקלה. הודעה זו תאפשר לבצע את הבדיקות המתאימות ולפעול במהירות על מנת לתקן את הבעיה. גם שימוש בשיטות חכמות שונות, המונעות בתיוגו של דיוור אלקטרוני כדואר זבל, הוא פתרון חשוב שעל מערכות אלו לפעול על פיו. מערכות דיוור חדישות ומתקדמות מאפשרות להיות "עם יד על הדופק", לבדוק את אופן הדיוור ולאתר שגיאות שונות. לאחר איתורן מוסרות השגיאות במהירות ומאפשרות למערכת הדיוור לחזור לפעול באופן תקין. יש לוודא שמערכת הדיוור הנבחרת מאפשר עבירות דיוור אלקטרוני באופן תקין ומוצלח, עובדה המסייעת באופן משמעותי להתנהלותו של העסק.

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה