11.3.2013

ניוזלטר שיביא תוצאות לקידום העסק שלך


בכל פעם שאתם פותחים את הכיס ומשקיעים תקציב בשיווק, בראש ובראשונה יש לשקול כיצד זה ישרת אתכם. יש להניח כי לא תמהרו 'לזרוק' אלפי שקלים על כפולת עמודים בעיתון מבלי שיובטחו לכם תוצאות. תקציב שיווקי המושקע נכון, הוא כזה שאמור לכסות את עצמו ולייצר לכם הכנסות נוספות. אין טעם להשקיע באמצעי שיווק שעלותו גבוהה אולם ביצועיו נמוכים. לעומת זאת, כלי שיווקי שמאפשר לכם לדעת בזמן אמת כמה אנשים נחשפו לדיוורים שלכם וכמה מתוכם אכן רכשו מוצר, הוא כלי שיתרונותיו עולים על חסרונותיו. כזה הוא הניוזלטר - דיוור אלקטרוני.

דיוור אלקטרוני - השקעה מול תוצאה

כבעלי עסקים או אנשי שיווק, אנחנו רוצים לדעת שכל השקעה שלנו החזירה את עצמה, מה שנקרא בעגה המקצועי ROI (Return On Investment). כאשר אנחנו בוחרים בערוץ שיווק ממוקד כמו ניוזלטר, גוברים הסיכויים שהתועלת שתצמח כתוצאה ממנו, תהיה משמעותית. דיוור אלקטרוני (או ניוזלטר) מחליף את מה שפעם היה "דואר פרסומי". בעבר נהוג היה לשלוח עלונים פרסומיים (ברושורים), כמותם ניתן למצוא לעיתים גם היום בתיבת הדואר שלנו. רובנו משקיעים בעלונים הללו בדיוק כמה שניות לפני שהם מושלכים לפח האשפה הקרוב. לעומת זאת, ניוזלטר אינו יכול להישלח אלינו מבלי שאיפשרנו זאת ולכן כאשר נשלח אלינו ניוזלטר, רוב הסיכויים שהוא אכן מעניין אותנו. שלא כמו מודעת פרסומת לחדר כושר שכונתי, מייל מקצועי בו התכנים מעניקים לנו ערך מוסף - יקבל מאיתנו את מירב תשומת הלב. ככל שהניוזלטר ממוקד, הן מבחינת התכנים והן מבחינת קהל היעד אליו הוא נשלח, כך עולה יחס ההמרה.

ניוזלטר שעובד בשבילכם

עד כה ודאי התרשמתם משלל היתרונות הגלומים בניוזלטר, לכן זה הזמן לשאול את עצמכם כיצד תוכלו לעשות זאת. אומנם יש מגוון סוגים של ניוזלטרים, החל מתמונות, טקסט קצר או סלוגן שיווקי, ועד סרטוני וידאו או כתבות מגזין - אבל ניוזלטר אפקטיבי הוא כזה שמניע את הגולש לפעולה. במקרה הזה, פעולה פירושה רכישה בפועל או הצטרפות לשירות. בראש ובראשונה עליכם לברר מי הוא קהל הלקוחות שלכם ולהגדיר את מאפייניו - האם מדובר בצרכנים מן השורה המחפשים אחר מבצעים משתלמים, או שמא באנשי מקצוע המעוניינים להיות מעודכנים בנוגע לתחום העיסוק שלהם? עבור כל אחד מהקהלים יש לייצר ניוזלטר שונה במקצת, שכן הצרכים שלהם שונים אף הם ואתם, כמפרסמים, שואפים לענות עליהם.

להשיג תוצאות - קידום העסק באמצעות ניוזלטר

אם מעולם לא עשיתם זאת קודם, מוטב שתשקיעו בחברה או איש מקצוע שיעשו זאת עבורכם. ממש כפי שאתם מבינים בתחום העיסוק שלכם, כך יש אנשים שזהו המקצוע שלהם. כאשר אתם פונים לבקש שירות כזה, מומלץ שתגיעו עם רשימת דרישות ברורות. רשימה כזו תאפשר לכם לתאם ציפיות ולקבל תמונת מצב ריאלית על התוצאות הצפויות כתוצאה משליחת ניוזלטר. חשבו האם אתם רוצים לייצר טראפיק (תנועת גולשים) לאתר שלכם או לגרום להם להתקשר אליכם? אתם רוצים להשתמש בניוזלטר כאמצעי תדמיתי או מכירתי? וכן הלאה. אל תתביישו לשאול את מי שמפיק עבורכם את הניוזלטר כל שאלה, ככל שיכיר את המוצר או השירות שלכם יותר טוב, כך יידע ליצור עבורכם ניוזלטר אפקטיבי.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי אקטיב מייל - דיוור אלקטרוני.




נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה