10.2.2012

שיווק סלולרי בעזרת תוכנה לשליחת SMS

יותר ויותר חברות מנסות היום להיכנס לתחום של שיווק סלולרי ויש לכך סיבות רבות. ראשית, הוכח כבר מזמן כי שיווק סלולרי הוא אחת משיטות השיווק היעילות ביותר ושנית מדובר על מינימום השקעה מצד החברה על מנת להשיג מקסימום תוצאות עבור רווחיה. ההיענות למסרים הנשלחים באמצעות תוכנה לשליחת SMS היא גבוהה פי 5 מאשר ההיענות בעקבות קבלת עדכון באמצעים אחרים וזה מעודד יותר ויותר חברות לשקול שיווק סלולרי באמצעות תוכנה לשליחת SMS, כחלק בלתי נפרד ממערך השיווקי של החברה.


למה שיווק סלולרי הפך להיות כה זמין ויעיל בשנים האחרונות

צמיחה בשימוש בטלפונים חכמים הפכה את כולנו לצרכנים סלולאריים. מערכות שיווקיות אשר זיהו את פוטנציאל החשיפה השקיעו מאמצים בפיתוח הטכנולוגי על מנת לאפשר שימוש חוקי ויעיל באמצעות תוכנה לשליחת SMS וכיום חברות רבות מנצלות את היתרונות הרבים שיש לשיווק הסלולארי על מנת להפיץ מבצעים מיוחדים עבור לקוחותיהם הקבועים.

שיווק סלולרי באמצעות קופונים ואפשרות להוסיף קישורים בתוך מסרונים, תרמו אף הם להצלחתו הרבה של שיווק סלולארי. השתכללות של תוכנה לשליחת SMS הפכה בתורה את השימוש בתוכנה לזמין ופשוט גם לבעלי עסקים לא גדולים כמו חנויות או מספרות למשל.


מה חשוב לזכור לגבי שליחת SMS שיווקי

  • SMS שיווקי צריך להיות רלוונטי על מנת לגרור תגובות.
  • מסרונים אשר כוללים קופוני הנחה, מעודדים את הצטרפותם של לקוחות פוטנציאליים חדשים למאגר ההפצה.
  • קיימים היום חוקים בעניין שליחת SMS אשר מאפשרים שליחת מסרונים רק ללקוחות אשר אישרו זאת. על מנת לפעול על פי חוק חשוב מאוד להקפיד על אפשרות התנתקות מהשירות ברגע שהלקוח חפץ בכך.
  • באמצעות הפיתוחים האחרונים של מערכות לשליחת SMS ניתן היום להשתמש בהם לא רק למטרות שיווקיות ופרסומיות, אלא גם על מנת לשלוח הודעות אוטומטיות ללקוח על הגעתו של מוצר מיוחד לנקודת המכירה, תזכורת לטיפול או שיעור או על מנת לעדכן את הספק לגבי מצבו של המלאי.

מה חשוב לזכור לגבי תוכנה לשליחת SMS

קיימות היום בשוק כמה תוכנות שמאפשרות שיווק סלולארי יעיל, אך כיצד יודעים האם התוכנה שבחרנו לעבוד עימה אכן יעילה עבור הצרכים שלנו?


  • חשוב מאוד כי תוכנה לשליחת SMS תהיה מסוגלת להתממשק עם רשימות דיוור בכל הגדלים ועם בסיסי נתונים מורכבים.
  • חשוב כי התוכנה תאפשר התקשרות קלה עם הלקוחות וגם שליחה מיידית ליעדים רבים.
  • על התוכנה לאפשר הוספה קלה של לקוחות חדשים למאגר ההפצה.
  • חשוב לא פחות כי התוכנה תדע לנתח את התוצאות של הפעילות השיווקית לאחר שליחת המסרונים.





יש לך מה לחדש? הערות ותגובות ממש פה למטה

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה