7.11.2011

קידום אתרים באינטרנט - עשה זאת בעצמך

האינטרנט הינו זירה אשר היקף השימוש בה גבר בשנים האחרונות על כל אמצעי המדיה האחרים. אם אתם נמנים על קוראי שורות אלו, אתם כנראה הבעלים הגאים של אתר אינטרנט ומעוניינים להרחיב את מעגל לקוחותיכם ע"י הגדלת מספר הכניסות לאתר שלכם. כיצד? ע"י קידום אתרים (SEO) אשר יכול להיעשות ע"י חברה לשירותי קידום אתרים מקצועי או בשיטת עשה זאת בעצמך, כאשר ישנן דרכים רבות לבצע קידום בגוגל באופן עצמאי ולהגדיל בכך את הפופולאריות של האתר שלכם.
כיצד "נבין" את גוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הוא הפופולארי ביותר בקרב הגולשים ברשת. מכאן גם החשיבות העצומה של קידום איכותי ומקצועי בגוגל שיגדיל את מספר הכניסות לאתר שלכם ואשר יביא בסופו של דבר להגדלת הרווחיות של העסק שלכם או השירות שאתם נותנים. יחד עם זאת, קשה מאוד להבין כיצד גוגל מדרגת דפים כתגובה למחרוזת החיפוש של המשתמשים. חברות לקידום אתרים מנסות להתחקות אחר דפוסי התנהגות של גוגל ולפעול בהתאם וגם אתם תוכלו לבצע מספר פעולות שגוגל ממליצים -  מדריך של Google לתחילת עבודה לאופטימיזציה למנועי חיפוש

מילות מפתח – המפתח לדלת הראשית של גוגל


כל קידום אתר בגוגל חייב להתחיל בביצוע מחקר קטן, אשר תוצאותיו יגלו מהם מילות מפתח השכיחות ביותר בחיפוש עבור השירות או המוצר אותו העסק שלכם מוכר. את החלק הזה של מחקר שוק ומילות מפתח רצוי לערוך לפני בניית האתר לעסק שלכם. את המילים והביטויים שמצאתם יש לשתול בצורה חכמה באתר. רצוי מקומות אסטרטגיים: בכותרות, כותרות המשנה, תיאור תמונות שבדף ועוד. ניסוי וטעייה – אלה מילות המפתח שכדאי לקחת איתכם לאורך כל הדרך. לכלי בחירת מילות מפתח וכלים נוספים- כלים לקידום אתרים.

קישורים נכנסים


האלגוריתם של גוגל כנראה כולל גם חיפוש באתרים אשר כוללים קישור אל האתר שלכם. לכן, עליכם לשקוד כל העת על פעילות ברשתות החברתיות, פורומים, פרסום מאמרים ובלוגים מקצועיים ולדאוג לשבץ בהם קישורים מילות מפתח לדף המתאים ביותר באתר שלכם. חשוב לעשות זאת באופן שאיננו מוגזם, אשר עלול לפסול אתכם בעיני גוגל.

חשוב לזכור כי למרות הכול קידום אתרים בשיטת העשה זאת בעצמך הוא מוגבל וזאת מאחר ואין לכם את הידע, הניסיון, הסבלנות והזמן על מנת להתמיד בניסיונות לקידום האתר. חברות המספקות שירות לקידום אתרים מסייעות לכם בדיוק בנקודה זו, על מנת להשלים את המלאכה שאותה התחלתם ולהביא למיקסום הפוטנציאל של האתר שלכם ולהגדלת הפופולאריות שלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה