תהליך המיתוג, שבוצע בליווי מקצועי של סטודיו tab, כלל בין היתר עדכון של ערכי החברה והתאמתם לאסטרטגית הצמיחה בשוק הבינלאומי, ויצירת שפה תקשורתית חדשה הכוללת רענון לוגו והתאמת חומרי השיווק. בעתיד יחודשו אתרי האינטרנט של החברה במדינות בהן היא פעילה.
סלוגן החברה החדש הינו– it's all about good news, מתוך תפיסה שהחברה מאפשרת לעסקים להפיץ חדשות טובות ללקוחות, ספקים ושותפים המעוניינים בכך – זאת בניגוד לשליחת "דואר זבל" אליו החברה מתנגדת בתוקף.
לדברי שי כהן, מנכ"ל החברה, מטרת תהליך המיתוג הוא לבסס את מעמד inwise כחברה בינלאומית המתמחה בטכנולוגיות Digital Messaging ולספק לחברות ולעסקים פתרונות בתחום ה –Social Marketing, Mobile Marketing וכן Email Marketing. "אם בעבר עסקנו בפתרונות דיוור אלקטרוני בלבד, הרי שבשנה האחרונה בעקבות השינויים בשוק הדיגיטל העולמי והדרישות מלקוחות ומשותפים עסקיים, שקדנו על פיתוח פתרונות בתחומי ה –Marketing Social וה – Mobile Marketing ואנחנו יכולים לספק ללקוחותינו פתרון המאפשר הפצת חדשות טובות במגוון ערוצים כגון ערוצים סלולריים, רשתות חברתיות וכמובן דואר אלקטרוני.”
לדברי שי כהן, מנכ"ל החברה, מטרת תהליך המיתוג הוא לבסס את מעמד inwise כחברה בינלאומית המתמחה בטכנולוגיות Digital Messaging ולספק לחברות ולעסקים פתרונות בתחום ה –Social Marketing, Mobile Marketing וכן Email Marketing. "אם בעבר עסקנו בפתרונות דיוור אלקטרוני בלבד, הרי שבשנה האחרונה בעקבות השינויים בשוק הדיגיטל העולמי והדרישות מלקוחות ומשותפים עסקיים, שקדנו על פיתוח פתרונות בתחומי ה –Marketing Social וה – Mobile Marketing ואנחנו יכולים לספק ללקוחותינו פתרון המאפשר הפצת חדשות טובות במגוון ערוצים כגון ערוצים סלולריים, רשתות חברתיות וכמובן דואר אלקטרוני.”
inwise היא חברה טכנולוגית בינלאומית המספקת מזה 9 שנים פתרונות דיוור אלקטרוני לחברות מובילות בארץ ובעולם. הפתרונות מוצעים הן כשירות SaaS (תוכנה כשירות) והן בהתקנות בחברות. בין לקוחות החברה – שירותי בריאות כללית, ישראכרט, ORANGE, CASTRO, ארקיע וגלובס. לחברה כ- 8 סניפים ונציגויות ברחבי העולם.
לפרטים נוספים:
עידית צישנבסקי, מנהלת מרקום – 03-5627070 שלוחה 121 – idita@inwise.com
שי כהן, מנכ"ל – shaic@inwise.com
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה