29.12.2015

כלים דיגיטליים לניהול קשרי לקוח

ניהול קשרי לקוח
ניהול מערך הלקוחות השתנה באופן מהותי עם כניסתו בעשור האחרון וקצב השינויים הטכנולוגיים מעדכנים את סך האפשרויות הקיימות באופן תדיר, כך שכיום העסק שלך יכול לנהל את קשרי הלקוחות שלו באופן אופטימאלי, תוך מיצוי מלוא הפוטנציאל הקשר.

עקרונותיו של האינטרנט מאפשרים נגישות, מיידיות, אינטראקטיביות והתאמה אישית מה שמאפשר לזקק את ההתקשרות, למקד מסרים וליצר קשרי לקוח ברמה אישית, מבלי שיהיה צורך במשאבים בלתי נדלים. דבר אחד חשוב לזכור הוא שהכלים אינם עומדים בפני עצמם, ורק עצם העובדה שיש לעסק כלי כמו ניוזלטר, כשלעצמה היא אינה תורמת רבות, וזאת משום שאת הניוזלטר עצמו צריך לכתוב, לערוך ולעצב, לשלוח אותו לרשימת תפוצה הולכת וגדלה, ולהקפיד על תדירות שליחה שמתאימה ללקוחות ולהרגלי הצריכה שלהם. בעלות על הכלים, או היכרות עימם הם צעדים חשובים מאד בהשבחה של העסק וטיפוח קשרי הלקוחות, אבל בלי תפעול נכון שלהם, לא יהיה בהם הרבה טעם. זאת הסיבה שההמלצה החמה, בטח כשאין מחלקת שיווק ופרסום בחברה, והרבה פעמים גם כשקיימת מחלקה כזאת בחברה, את מערך השיווק הדיגיטלי של החברה מוטב להוציא למיקור חוץ. אקטיבטרייל היא חברה המספקת סל כלים דיגיטליים ייעודיים שתפקידם לאפשר קשר דיגיטלי מיטבי עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים של החברה.

אז מה עומד לרשותכם?


מכלול הכלים שקיים כיום בשוק הוא עשיר ומגוון, אך לא כל חברה מספקת מנעד עשיר ומותאם מספיק, ולכן חשוב מאד לבחור בשירותיה של חברה שתספק את המכלול הנדרש, בכדי להימנע מתמרון בין מספר חברות מיקור חוץ שכל אחת מהן מספקת מענה לפתרון ספציפי. אקטיבטרייל מעניקה סט של פתרונות דיגיטליים למטרות שיווק, מכירה ושימור לקוח באופן שיאפשר להפיק את המיטב מקשרי הלקוחות של החברה.

הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת נגישות ללקוח באופן מיידי כמעט, וזאת לאור הרגלי צריכת האינטרנט שלנו. אנחנו מחוברים לרשת, זמינים כל הזמן ונגישים לקלוט מסרים. אם המסר מועבר לנו באופן ממוקד ומותאם אנחנו נפיק ממנו תועלת, וכך גם יפיק מעביר המסר, וזוהי למעשה כל התורה על רגל אחת- ערך מוסף. בין אם באמצעות המייל, הודעת SMS בטלפון הסלולארי, או פרסומות מותאמות ברשתות החברתיות או במנועי החיפוש, למפרסם יש את כל הדרכים להגיע אל הלקוח שלו, ובמידה וההגעה הזו תעשה בחכמה ובאופן שמשרת את הגולש- הרווח ההדדי מובטח.


דיוור אלקטרוני


הדרך היעילה ביותר לגייס לקוחות חדשים ולשמור את אלה הקיימים היא באמצעות תקשורת, והנתיב הפתוח ביותר לתקשורת זו הוא דיוור אלקטרוני שמאפשר יצירת קשר בהתאמה אישית, באופן מיידי ותוך אפשרות להעניק ערך מוסף אמיתי. לחברה יש אפשרות לאסוף נתונים על הלקוח באופן שיאפשר להכיר אותו ואת הרגליו טוב יותר- כך להתאים לו את הפנייה שתיגע בו באופן אישי, ובעיקר תעניק לו ערך מוסף שרלוונטי עבורו. עם אקטיבטרייל תוכלו לעשות זאת בקלות, ביעילות במינימום עלות.  


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה