28.11.2014

כלים לשיווק מתקדם

כל עסק חייב לשווק את עצמו על מנת להצליח ולהתקיים לאורך זמן. קהל היעד של פעולות השיווק תמיד יהיה קהל הלקוחות הקיים וקהל לקוחות פוטנציאלי לעסק. מאמר זה יציג בפניכם מגוון כלים לשיווק מתקדם של העסק.

כלים לשיווק מתקדם לעסקים

מערכת לדיוור אלקטרוני

כאן מדובר על מערכת שלמה שמאפשרת לכם לבצע פעולות שלמות באמצעות המערכת האלקטרונית של הדואר. חלק מהפעולות הן שליחת ניוזלטר ללקוחות הקיימים, שליחת מיילים אישיים ללקוחות, בניית רשימת תפוצה מפולחת לכל קבוצת יעד, שליחת מסרים אישים לכל לקוח, ביקורת ומעקב אחר כל תכתובת מכל סוג שנשלחה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים ועוד. יש לקחת בחשבון שנכון להיום יש כמה מערכות דיוור אלקטרוני שמוצעות לחברות, עסקים קטנים ועצמאיים וחשוב מאוד לבחור באותה מערכת שמתאימה לסוג העסק שלכם, כמות הלקוחות והמטרות של העסק. כבר היו מצבים בהם עסק קנה באופן אוטומטי מערכת דיוור אלקטרוני ורק בשלב מאוחר יותר הוא גילה שחסרות בה פונקציות שמאוד חשובות לעסק שלו ואין שום אפשרות להוסיף אותן. מסיבה זו חשוב מאוד לוודא שאתם קונים את המערכת ממשווק אמין שמעדכן אתכם בכל הפונקציות של המערכת, ביתרונות שלה, בחסרונות ובאפשרויות השונות.

מערכת SMS לעסקים

כלי נוסף שמשמש לשיווק מתקדם של העסק הוא מערכת ההודעות הכתובות שמיועדת לסקטור העסקי. כאן מדובר על מערכת יעילה ביותר, בה ניתן לנסח הודעה מסוימת לרשימת תפוצה של לקוחות ולשחרר אל כל הלקוחות ברשימה את ההודעה בקלות ובמהירות. נכון להיום יש תחרות גדולה מאוד בין עסקים שונים וכל עסק מתחרה על ליבם של לקוחותיו, אם באמצעות תשומת לב אישית, מבצעים שונים, ניוזלטר בו הלקוח מוזכר כאחד מלקוחות הזהב של העסק, הנחות גדולות על מוצרים חדשים, שירות אישי ללקוח ועוד. אחד מאותם כלים שיעזרו לכם להעניק ללקוחות שלכם הרגשה שאתם תמיד שם בשבילם, היא מערכת ההודעות הכתובות. כיוון שיש סוגים שונים של מערכות לשליחת הודעות כתובות, חשוב לוודא שהמערכת מתאימה לכם ולמטרת העסק שלכם ושהיא כוללת את הדברים הבאים:

  • כניסה מקוונת- חשוב לבחור במערכת אותה לא תצטרכו להתקין על המחשב, אלא תוכלו להיכנס אליה מכל מחשב שמחובר לאינטרנט, על ידי שם משתמש וסיסמה וכך תוכלו לשלוח את המסר לכל הלקוחות שלכם, מכל מקום בו אתם ממוקמים.
  • ניהול חכם- חשוב שהמערכת תכלול ניהול חכם של הודעות וזאת על מנת שתוכלו לראות מהי כמות ההודעות ששלחתם לכל רשימת תפוצה, לנהל בקרה חכמה ולתכנן את הפעולה הבאה בצורה יעילה יותר מבחינה שיווקית.
  • הפנייה אישית- אפשרות של הפנייה אישית אל לקוח מסוים או קבוצה מסוימת של לקוחות. יש מערכות שמאפשרות להכניס את השם של הלקוח ונתונים נוספים עליו בפרמטרים שונים של ההודעה, דבר שגורם ללקוח לחשוב שפניתם אליו באופן ישיר.
  • ממשק נוח- חשוב לוודא שהממשק נוח וידידותי למשתמש.

לסיכום, דיוור אלקטרוני ומערכת לשליחת הודעות כתובות הם שני כלים שיווקיים חזקים מאוד, שיעזרו לכל עסק לשמור על לקוחותיו ואף לגייס לקוחות חדשים לחברה.

אולי יעניין אותך בנוסף - קידום אתרים בגוגל

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה