20.8.2014

קידום בזירות תחרותיות : פיננסים

נכון לשנת 2014 יש מסה של אתרי אינטרנט במרחב הווירטואלי העולמי. דבר זה הוביל חברות רבות להבנה  שהעתיד הפרסומי שיווקי טמון באינטרנט. הבנה זו גרמה להם לפנות אל חברות לבניית אתרים ומקדמי אתרים שמומחים בקידום אתרים פיננסיים. מאמר זה יעזור לכם להבין מהו קידום חכם בזירה התחרותית שעיקרה מוצרים פיננסים.

הקהל בחר באינטרנט- קלות חיפוש, מידע ורכישה
הזירה הפיננסית היא זירה תחרותית מאוד. דבר זה בא לידי ביטוי בערוצי הפרסום והשיווק הרבים ובעובדה שלרוב בתי ההשקעות והגופים הפיננסים השונים יש אתרי אינטרנט מעוצבים שמספקים לגולשים אינפורמציה מקיפה אודות כל המוצרים והשירותים שלהם. כיוון שכיום כל אדם ממוצע מעדיף לחפש את כל האינפורמציה שמעניינת אותו באינטרנט, חשוב לקדם את אתר האינטרנט של בית ההשקעות שלכם בצורה הטובה ביותר. כלומר, בצורה בה הוא יופיע בתוצאות הדף הראשון של מנוע החיפוש של גוגל. כדי להגיע לשלב זה חשוב לבחור את מקדם האתרים המנוסה והמקצועי ביותר בתחום הפיננסיים והמוצרים הפנסיונים השונים.

קידום בית השקעות- בוחרים רק במומחים
אין זה משנה עד כמה מקדם אתרים הוא מומחה בתחום, חשוב לבחור אך ורק מקדם אתרים שמכיר את תחום הפיננסיים ויכול לבצע את עבודת הקידום הטובה ביותר עבורכם. בנוסף, חשוב לא לוותר על המלצות ולבחון אתרים אותם הוא מקדם. המטרה של מקדמי אתרים היא להעלות את דירוג אתר האינטרנט של בית השקעות זה או אחר על ידי טקטיקת קידום מסוימת. מקדם אתרים חייב להבין את התחום על מנת לאפשר לאתר האינטרנט שלכם להיות מקודם בצורב הטובה ביותר בעידן התחרותי שלנו. המטרה היא לחשוף את האתר לכמות גדולה של גולשים ושרבים מהם יהפכו למבקרים קבועים באתר. אם מדובר על אתר חדש שנבנה עבור בית השקעות, חשוב מאוד שמקדם האתרים ובונה האתרים יעבדו בשיתוף פעולה עוד לפני העלאת האתר לאוויר וזאת על מנת שהאתר יהיה בנוי כהלכה בכל הקשור אל קידומו.

קידום אתר פיננסי - נקודות חשובות

  • נראות- המראה של האתר חשוב מאוד שכן הוא ישדר את אופייה של החברה. בנוסף, חשוב שהממשק החיצוני יהיה ברור והגולשים יוכלו לבחור בלשוניות של אותם מוצרים פיננסיים בקלות.
  • נוחות- נוחות השימוש והתפעול של האתר חשובה לא פחות. חובה לוודא שהאתר נטען כהלכה, שהדפים הפנימיים בו נטענים מהר, שיש בו מנוע חיפוש פנימי שמקל על הגולשים למצוא את כל האינפורמציה בה הם מעוניינים.
  • תוכן איכותי- באתר חייבים להיות תכנים איכותיים בלבד. הנושאים צריכים להיות בתחום האתר, כמו למשל מוצרים פיננסים של בית השקעות או בתחום שקשורים בעקיפין לאתר.
  • דינאמיות- חשוב לעדכן את התכנים באתר בצורה קבועה, דבר שיצביע על דינאמיות האתר וישפיע על דירוגו. 

נקודות אלו ורבות אחרות ישפיעו בצורה ניכרת על החשיפה של האתר לכמות גדולה של גולשים ודירוגו במעלה רשימת פלט התוצאות של גוגל.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה