17.1.2013

טיפים לפרסום בגוגל ADwords

גוגל אדוורדס
גוגל אדוורדס זו מערכת ניהול ובניית קמפיין פרסום בגוגל. עם זאת, על מנת להשתמש ביעילות בכלי המוצלח, חשוב להכיר ולהבין את תכונותיו ויתרונותיו. להלן רשימת טיפים שעשויים לסייע לכם לפרסם בצורה מיטבית בגוגל ADwords.

טיפים שימושיים לפרסום בגוגל ADwords


  • הכירו את המערכת - חשוב להכיר את כל התפריטים ואפשרויות הפעולה בממשק הניהול של גוגל אדוורדס, שכן ככל שתכירו את התוכנית לעומק כך תוכלו להפיק ממנה את המיטב ולצלול עמוק יותר בניתוח הנתונים.
  • בחירת מילות מפתח רלוונטיות - חשוב לבחור במילות מפתח נכונות המתאימות לתכני האתר שלכם, על מנת לעלות במיקום של גוגל אדוורדס ולהגדיל את כמות הגולשים הרלוונטיים המגיעים אל האתר. ניתן לקבל רעיונות בכלי מילות המפתח של גוגל וגם לעשות שימוש בנתוני האנליטיקס (תוכנת סטטיסטיקה לאתר) של האתר שלך!!
  • בחירת מילות מפתח ספציפיות - עדיף להימנע ממילות מפתח כלליות מידי, ובמקומן לבחור במילים ממוקדות שעלותן יותר נמוכה וגם ימשכו קהל יעד רלוונטי. לדוגמא, אם אתם מייצרים שולחנות הכניסו את מילת המפתח שולחנות ולא את המילה הכללית - ריהוט.
  • אתר מבוקש משלם פחות- ככל שיהיו למודעה שלכם יותר אחוזי הקלקות (CTR) בגוגל אדוורדס כך תרד עלותה של כל הקלקה, וזאת מתוך מטרתה של גוגל לקדם אתרים מצליחים הזוכים להרבה ביקוש ותנועה.
  • כתבו מודעות אטרקטיביות בגוגל אדוורדס – יש לכתוב מודעות שימשכו הרבה גולשים לאתר שלכם, שכן הדבר יוזיל את עלויות הפרסום בגוגל וגם יגדיל את קהל לקוחותיכם.
  • הפעלת השירות במועדים מתאימים - גוגל אדוורדס מאפשרת ללקוחותיה לפרסם את המודעה בשעות ובימים המתאימים להם. לדוגמא, אם העסק שלכם עובד עד שבע בערב, במרבית במקרים יהיה זה מיותר לפרסם את המודעה בשעות הלילה המאוחרות.
  • שמרו על רצף ארוך טווח בגוגל אדוורדס - כלקוחות ותיקים של שירות זה תעלה גוגל את מיקומכם בדפי התוצאות. חשוב במיוחד לעבור את החודשיים הראשונים, שהינם פרק הזמן הנדרש לאישור מודעות אדוורדס על ידי גוגל, ומכאן פתוחה הדרך אל המקום הנחשק שבראש עמוד התוצאות.
  • נשמע לכם מסובך ואתם מחפשים חברה מקצועי לפרסום בגוגל, לחצו פה >> פרסום בגוגל Smart SEO
מידע נוסף:

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה