7.5.2012

קידום אתרים לטכנופובים

אנו חיים בתקופה רעה להיות טכנופוב, בעיקר אם אתה מנהל עסק. הטכנולוגיה היום משתנה בקצב כול כך מהיר שגם אדם שאינו חושש מטכנולוגיה כבר אינו מסוגל להסתדר. 
כול עסק שמכבד את עצמו מתהדר באתר אינטרנט מעוצב ומסוגנן שבו לקוחות יכולים להתרשם מהסחורה ולפעמים גם לרכוש מוצרים. בתי עסק קטנים יותר נאלצים להצטרף ולבנות אתר בכדי לא להישאר מאחור. 

לבעלי עסקים קטנים אין בדרך כלל את התקציב או את הידע לעסוק בקידום אתר שלהם ולכן האתרים הקטנים נשארים בקרקעית תוצאות החיפוש והתרומה שלהם לעסק נעלמת. חבל לתת לאתר שהושקעו בו כספים ומאמץ ליפול לתחתית התוצאות בגלל חוסר ידע וחשש מ"להסתבך" בעולם קידום האתרים.

מוגש לפנכם מדריך מקוצר לקידום אתרים לאנשים שאינם בעלי ידע טכנולוגי נרחב ורק רוצים לחלץ את האתר שלהם מקרקעית החיפוש.

1. שליטה באתר.
בשביל לקדם את האתר שלכם צריך שליטה וגישה אליו. פנו למי שבנה לכם את האתר או לאדם שמבין במערכת מסוג זה ובקשו הדרכה מלאה ומפורטת על האתר. עליכם לדעת איך להוסיף או לשנות תוכן בכול אחד מהדפים של האתר, לשנות תמונות ולהוסיף לינקים לפוטר (תחתית האתר). מצאו אדם שמבין במחשבים ומוכן לעזור לכם תמורת מחירים טובים. 

2. מילות חיפוש
בחרו כמה מילות חיפוש שמתאימות לאתר שלכם. חשבו מה אנשים/קהל היעד שלכם מחפש במנועי החיפוש בשביל למצוא עסקים דומים. את המילים האלו דאגו לשבץ במקומות אסטרטגיים באתר שלכם, בכותרות האתר ובתוכן. אסור להגזים בצפיפות המילים האלו, תוכן האתר שלכם מיועד לגולשים כך שהוא צריך להיות שיווקי אבל רלוונטי למילים שחשובות לכם. בכול תוכן שתכתבו מרגע זה לאתר שלכם שבצו את המילים האלו והפכו אותם ללינק שמפנה חזרה לעמוד הראשי או לעמוד רלוונטי באתר. 

3. עדכנו תוכן.
ככול שהאתר שלכם מלא יותר בתוכן שמתאים למילות חיפוש שבחרתם כך יותר טוב. באתר שלכם צריך להיות דף מאמרים או בלוג שיתן לכם מקום לפרסם חומרים. אתר עם תוכן רב רלוונטי שמתעדכן לעיתים קרובות נראה בעיני מנועי החיפוש כאתר חי שיעניין את הקוראים. חשוב שהתוכן שלכם יהיה מקורי ויופיע רק באתר שלכם. אל תשלחו את אותו המאמר לפרסום גם באתרים אחרים, ערכו אותו מחדש ושכתבו אותו לפני שאתם מפרסמים אותו באתר אחר. 

3. מצאו שיתופי פעולה
החליפו מאמרים עם אתרים אחרים. מצאו חברים למקצוע או אנשים בעלי תחומים דומים והחליפו איתם מאמרים מקצועיים בתמורה לקרדיט ולינק של מילת מפתח שמפנה חזרה לאתר שלכם. במקרה ואתם ממש סומכים על האתר השני והוא בערך ברמה שלכם אתם יכולים להחליף פוטר (לינק בקרקעית האתר). אל תסכימו לשום החלפה שאינה שווה, מאמר תמורת מאמר, לינק תמורת לינק. אם פונים אליכם מאתר שמפוצץ בלינקים מאתרים אחרים או שמבקש החלפה שאינכם מרגישים בנוח אתה ותרו על העיסקה. התרחקו מאתרים שאין להם שם או לוגו של חברה ברורה, כול אתר שקורא לעצמו פורטל או מרכז מידע אך לא מפרסם בצורה ברורה חברה אמיתית הוא אתר "לווין" שהוקם על מנת לקדם אתר אחר ואינו שווה ערך לאתר שלכם. 

4. האזרו בסובלנות.
לוקח זמן לאתר לצבור תאוצה ולהתקדם. אם בחרתם לקדם אותו במילים בהם יש תחרות קשה יהיה לכם קשה מאוד לעקוף חברות גדולות שעבדות עם חברת קידום אתרים מקצועית. אך זכרו שגם מקום טוב העמוד השני יביא לחשיפת העסק ולקהל לקוחות הרבה יותר גדול מאשר אתר הממוקם בעמוד ה10. 

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.
ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה