"קידום אתרים, תהליך שמטרתו שיפור מיקום אתרכם במילות מפתח בתוצאות אורגניות (לא ממומנות) של מנועי החיפוש"
אופטימיזציה למנועי חיפוש הוא תהליך התאמת היראותו של אתר למנועי חיפוש במטרה למקם אותו בראש תוצאות החיפוש במילות מפתח מעולם התוכן שלו ...
כיצד גוגל קובע מיקום של אתר?
גוגל שולח זחלנים ((Crawler אשר סורקים כול דף באתר על פי אלגוריתם גוגל מדרג ציון לכל דף ובודק מעל 200 פרמטרים שונים בכל דף... לא ניתן לקנות מיקומים "אורגניים" מגוגל. גוגל הינה מלכת מנועי החיפוש היא החלוצה, למן ההתחלה, גם מבחינת סינון נכון של תוצאות, וגם מבחינת זמן התגובה המהיר מאד...
הפרמטרים מרכזיים שמשפיעים על קידום אתרים אורגני :
1. קוד האתר / טכנולוגיה / תשתית האתר – מידת התאמת האתר למנועי חיפוש מבחינה טכנולוגית.
2. תוכן ואיכות התוכן בדפי האתר - תוכן איכותי וייחודי ותדירות עדכון התוכן.
3. Link popularity– מידת פופלאריות של האתר – מושפע ברובו מכמות הלינקים הנכנסים לאתר ובעיקר מאיכות הלינקים ומידת התאמתם למילות המפתח.
ובאופן כללי מחשבה על הענקת ערך, ידידותיות ושימושיות לגולש ולא על מנועי החיפוש....
מדובר בתהליך מתמשך המחייב מעקב שוטף וביצוע מתמיד של שינויים עדכונים והתאמות.
• קידום אתרים, הוא אחד התחומים השיווקיים הצומחים ביותר ברשת.
• הגולש מבחין בהבדל בין תוצאות אורגניות של מנוע החיפוש לבין מודעות פרסומיות בו.
• מחקרים רבים מחזקים את הממצא לפיו כשני-שלישים מתעבורת הגולשים בעולם מתחילה בשאילתה במנוע חיפוש.
Never Say Never - נוכחות האתר במנועי החיפוש וברשת האינטרנט מעידה על חברה מקצועית, מובילה ומוכרת בתחום.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה