31.5.2015

הסודות של פרסום דיגיטלי - כיצד להעניק ערך אמיתי ללקוחות שלך

פרסום דיגיטלי
כניסתו של האינטרנט לחיינו חוללה מהפכה של ממש, והפוטנציאל שלה חושף את עצמו אט אט, תוך שכולנו מבינים כבר מזמן שהשמים הם הגבול. גם העולם העסקי הרוויח מכך המון ובכל הנוגע להזדמנויות- המציאות עולה על כל דמיון. 

האפשרות להגיע לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן היא מהפכה חברתית ותרבותית שמשנה את המרקם של המארג האנושי באופן כללי, לרבות כל האספקטים שנוגעים בו. שיווק ופרסום הם כמובן חלק מכך, במיוחד בעולם המערבי. המפרסם זוכה ליהנות מפלטפורמת פרסום ושיווק עם הזדמנויות בלתי מוגבלות וסף כניסה מאד מאד נגיש. למעשה, בשונה מכל אמצעי המדיה האחרים, שחקן המפתח בשימוש אפקטיבי בפלטפורמה נעשה הוא ידע ומומחיות, ולא בהכרח כסף.

מי שיש לו את הרצון, הזמן והמוטיבציה יוכל לשגשג גם בניהול עצמי, תוך רכישת הידע והניסיון, אבל מי שרוצה להבטיח לעצמו תוצאות, ללא השקעת הזמן, יוכל לעשות כן בעד שכירת שירותים של אנשי מקצוע. החדשות הטובות הן בשירות שכזה הוא שהוא חוסך המון זמן, תהליך לימוד וטעויות, ניתן לקבל תוצאות מרהיבות בעד עלויות הגיוניות, והכול מדיד.

הרשת שמאפשרת להגיע באופן ממוקד פר גולש, תוך פילוח אופטימאלי ועם יכולת מדידה, מה שלמעשה שום אמצעי מדיה אחר לא מאפשר. כל יכולות המדידה בפרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונות כתובה הם ברמת ההערכה בלבד, בעוד שהאינטרנט הוא האמצעי היחידי שמאפשר מדידה מדויקת לא רק של חשיפה, אלא גם של זמן החשיפה, של מוקדי תשומת הלב ועוד כל כך הרבה מדדים אפקטיביים שזו פשוט מהפכת המאה של עולם הפרסום והשיווק.

מה עומד לרשותכם

כיאה לאמצעי מדיה כמו הסייבר, השינוי הוא חלק מהגדרת הקיום שלו. הטכנולוגיה כל הזמן מתקדמת, ואיתה גם אמצעי הפרסום והשיווק הדיגיטליים. ישנם אמצעים קלאסיים שעומדים בעינם, ועדיין לא נמצאה להם אלטרנטיבה טובה יותר, כך למשל דף נחיתה, איסוף דאטא בייס ושיווק באמצעות המייל, באנרים וכיוצא באלה. אבל בנוסף ישנם גם אמצעים מתקדמים יותר כמה למשל רימרקטינג, כל הפתרונות היצירתיים שמתאפשרים בעזרתו של תוכן שיווקי ועוד כל כך הרבה דברים מופלאים שהשיווק הדיגיטלי מאפשר. ומעל הכל, היעילות והמיקוד שמתאפשרים באמצעות שיווק דיגיטלי הופכים אותו לערכי יותר גם עבור הגולש (הצרכן) וגם עבור המפרסם. המיקוד שבפרסום חוסך המון מידע לא רלוונטי שהצרכן צריך לסנן, וחוסך המון הוצאות על שיווק לצרכים שאינם רלוונטיים בתוך כלל מכלול קהל היעד.

בניית אסטרטגיה

מאחר והמכלול כה רחב, חשוב לבנות אסטרטגיה שבה יתבצע תכנון הן של הדרכים לשיווק והן של אופן הביטוי שלהן. איסוף דאטא הוא תמיד הכרחי, בכל עסק, בלי קשר לכמה תקציב מושקע לשיווק. הדרך המהירה, והזולה ביותר, לבנות מאגר מידע של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים היא באמצעות דף נחיתה שמגיעים אליו קישורים מכלל הצמתים המרכזיים ביותר, ובו ניתן יהיה להשאיר פרטים בתמורה לאינסנטיב הנכון.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג.
המאמר הנ"ל נכתב על ידי שחר עזר.

שחר עזר – בעלים של חברת SmartSEO.co.il המתמחה בשירותי שיווק באינטרנט.

ניתן ליצור עימי קשר דרך פייסבוק או Google+ או דרך המייל shaharazar@gmail.com .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה